Strategia
Katsotaanpa yhteistä matkaa menneisyyteen yhden minuutin verran. Kun käytän sanaa strategia… usein, ihmiset käyttävät tätä sanaa ympärillä ja mutta sillä ei ole hampaita. Strategia, mistä markkinoinnin näkökulmasta, tarkoittaa, että tiedät mitä sanoa ja miten sanoa tietylle asiakkaalle tai kohdemarkkinalle, heidän omalla kielellään, mikä tekee sinusta paremman, erilaisen tai ainutlaatuisempi kuin mikään muu vaihtoehto tai olla oleva mahdollisuus, kun se tulee ostaa tai hyödyntää sitä mitä olet myymässä.
Tietäväisyys tuotteesta
Joten, strategisesta näkökulmasta, todella ompeleminen kiinni tarkoittaa että tietää mitä sanoa ja miten sanoa se, on kaikista tärkeä. Joutumatta erityispiirteisiin ja erityiseen liiketoimintaan. Yksi asia, haluan ehdottomasti tuoda esille tässä ja ymmärtää, että markkinointi on markkinointia mikä edellyttää lisää markkinointia, ja jokainen omalla tavalla tekee markkinointia joka ikinen päivä, ei väliä keitä he ovat ja mitä he tekevät. He usein tyypillisesti markkinoi jotain erilaista, riippuen tilanteesta.
Viestittää kaupan käyntiä
Markkinointi usein ei ole mitään muuta kuin taitava tapa viedä läpi viestintää.
Jos osaat tehokkaasti kommunikoida miksi olet erilainen, parempi ja ainutlaatuisempi kuin kukaan muu siellä tai muista vaihtoehdoista, jotka ovat siellä, niin se auttaa päätöksen tekijää ja lisää mahdollisuudelle heille tehdä päätös siitä, mitä he tarvitsevat, joka on ostaa tai tehdä liiketoimintaa kanssasi.
Viestinnän näkökulman siinä on kaikki; se varmistaa että mitä sanoit vastaan ottaja ymmärtää, yhdistää sen mikä on tärkeää heille, jotta he voivat tuntea olonsa miellyttäväksi tietäen että päätös tehdä liiketoimintaa sinun kanssasi on oikea heille. Se on strategiaa.