Internet-markkinointi twitterin kautta on monelle uusi käsitys
Internet-markkinointi twitterin kautta tuo uusia käsityksiä mitä pitää oppia ennen kun pystyy käyttämään twitteriä tehokkaasti.
Mutta onko twitter todella tehokas Internet-markkinointi työkalu?
Jos sinä olet internetinmarkkinoija ja et ole vielä tutustunut twitteriin, silloin sinulla on paljon menetteävää, potentiaalisia asiakaita, jota on miljoonia! Se on totta. Arvioidaan, että yli 500 miljoonaa twiittiä lähetetään päivittäin kaikkialta maailmasta, ja tuo, yhdellä kertaa yli miljoona ihmistä kirjataan twitteriin, joko lukien twiitit tai tehden niitä. Sinun yrityksesi tarvitsee osallistua tähän ilmiömäiseen sosiaalinen media-kokemukseen, joten sinä myös voit alkaa hyötyä twitteristä.
Twitter lisää tosiaankin vauhtia yhtenä äärimmäisistä suosituista sosiaalisen median alustoista, ja se saa jäseniä joka minuutti. Kaikenlaiset ihmiset, mukaan lukien internetinmarkkinoijat, saavat selville, miten helppo se on ottaakseen niiden tiedon ulos, missä miljoonat ihmiset näkevät sen nopeasti, ja että data voi levitä kulovalkean tavoin. Se on tullut hyvin elinkelpoiseksi tavaksi liiketoiminnan mainostaa sen tuotteita ja palveluja ja olla vuorovaikutuksessa niiden asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden kanssa.
Miksi twitter on niin suosittu liiketoimintoihin?
Yksi syy liikeyrityksille käyttää sitä johtuu siitä, että Twitter on vapaa. Se tekee sen hyvin houkuttelevaksi maailmassa, jossa, markkinoiden, ja ilmoittaminen liikeyrityksiksi on tullut hyvin kalliiksi maailmanlaajuisesti. Mutta mitä sitten sen ollen vapaa? jos sinä et tiedä miten käyttää Twiter tiliä? Twitter ei tule tekemään, sinulle paljon hyvää jos sitä ei käytä. Sinä tarvitset joitakin hyviä strategioita saada tämän suuren mainontatyökalun edut käyttöön. Tässä ovat erittäin hyvät mahdollsuus tehdä sinun markkinointitoimenpiteesi twitterissä onnistuneeksi.
Twitter avainsanatyökalu
Twitter varustetaan avainsanatyökalulla, joka on paikannettu search.twitter.comissa, joka sallii ihmisten etsiä twitterin maailmankaikkeutta ja löytää twiittejä, jotka sisältävät tiettyjä sanoja tai fraaseja, jotka liittyvät tuotteiden tai palvelujen tyyppiin, joita sinun yhtiösi toimittaa. Esimerkiksi jos sinä olet juristi, joka yrittää saada enemmän asiakkaita, silloin sinä voisit etsiä avainsanoja kuten “etsien juristia” tai “tarvita lakineuvontaa”. Se palauttaisi seurauksia ihmisten keskusteluista, jotka dodennäköisesti tarvitsevat laillista apua, ja sinä voit ottaa yhteyttä heihin nähdäkseen, voitko sinä tarjota niille palvelujasi.
Pidä sinun twiittisi oleellinen ja ajanmukainen sisältö
Twitter twiitit, jotka hyödyntävät, näyttävät siltä, jotka sisältävät hyödyllistä ja olennaista sisältöä, joka on sen hetken suosittuja asioilla mitkä sinun erikoisalassasi on. Jos sinä todella haluat kytkeä potentiaalisia asiakkaita ja ohjata liikennettä liiketoimintaasi, sinun täytyy lähettää arvokkaat twiitit kuten linkki jostakin tarinaan, joka on uusi ja jännittävä, tapahtuen sisällä sinun työsarkasi tai ehkä visertäen ratkaisu yhdelle toiselle sinun asiakkaasi ongelmista.
Lisäksi se on tärkeä, kun sinä teet näitä twiittejä, koska sinä haluat useimpien ihmisten olevan verkossa, kun sinä lähetät. Luultavimmin aikoja lähettävä paras twiitti on henkilön matkanteon aikana edestakaisin työstä, kuten, noin 7:sta 9:n ja 3-6:n välillä iltapäivällä.
Muista lähettää monta kertaa päivässä mutta olla häkellyttämättä muita kymmenillä merkityksettömillä tai arvottomilla twiiteillä, seuraajat, varmistaa, että niillä kaikilla on arvoa.
Lisäksi varmista, että kaikki sinun twiittisi kirjoitetaan ammattilaisessa ja liikemiesmäisessä tavassa.
Esimerkiksi LOL:n kaltaisten asioiden käyttäminen ei ole tarkoituksenmukaista twitterliiketoimintakeskusteluille ja ei koskaan käytä kirosanoja, huonoa kieltä tai väärinkirjoitettuja sanoja.
Käytä muuta tietovälineitä twitterin kanssa
Toinen erinomainen tapa, jolla twitter auttaa internetinmarkkinoijia, on sen kyky lähettää, ei vain lähetä tekstiviestejä vaan myös video ja valokuvia käyttäen tietovälinettä kuten viiniköynnös (Vine) tai YouTube.
Kuva- tai videolinkki voi olla suuri mainontatyökalu sinun liiketoimintaasi varten, joka houkuttelee potentiaalisia asiakkaita sinun web-sivustollesi tai blogille.
Sinä voit myös yhdistää Twitter-tilisi muihin sosiaalinen media-tileihisi kuten Facebook tai LinkedIn saadakseen jopa enemmän altistumista sinun web-sivustollesi tai blogille. Lisäksi tulostaman pane erilliset strategiat sinun Twitter-tili-URL:n myös liikkeelle sinun käyntikorteillesi, tuotteen pakkaukselle tai mille tahansa painoasulle, joka ilmoittaa sinut tainnutettuna sinun yhtiöksesi.
Ole se huippuhyvä yritys mikä tarjoaa ratkaisuja
Toisena suurena markkinointistrategiana on tehdä sinun yrityksestäsi “meno paikka”, paikka vastauksien saamista varten, se mitä sinun asiakkaasi ja potentiaaliset asiakkaat tarvitsevat. Jos sinä huomaat, että ihmiset kommentoivat ongelmien erityistä tyyppiä sellaisten tuotteiden tai palvelujen suhteen, jotka sinä myyt, silloin muista tarjota ratkaisua, jos sinulla on niitä. Jos sinä teet tämän säännöllisesti, silloin ihmiset aloittavat seurata sinun perässä, koska sinulla on se maine mikä auttaa muita saamaan ratkaisuja heidän huolille.
Loppujen lopuksi twitter on fantastinen markkinoinnin työkalu internetinmarkkinoijille ja jos sinun yhtiölläsi ei ole Twitter-tiliä, silloin sinä voit saada sen verkon kautta heti ja luoda sen. Sillä tavalla sinä et menetä miljoonien seuraajien potentiaalia, jotka kokoontuvat joukoittain seuraamaan jonkun liiketoimintaa, nähdäkseen vaikkapa mitä sinulla on tarjottavaa.
Kiitos sinulle tästä Kirjoitusvinkin Internet-markkinointi twitteri kautta artikkelin lukemisesta.