Mika on tehokas twitter käyttö
Mika on tehokas twitter käyttö? Se on hyvä kysymys mikä pitää ehdottomasti kysyä ennekuin alkaa toimia siellä. Sillä joskus alkaa harrastamaan jotain pelkästä uteliaisuudesta, ja se voi viedä harhaan että toimii ilman ymmärrystä, mikä vaikutus sen käytöllä tulee olemaan.
Tämä kirjoitus on tarkoitettu niille ketkä ovat jo luoneet itselle aiheen, harrastus, yritys kohde tai brändi tuote. Sen seurauksesta ovat luoneet itselle Twitter – tili, ja ovat alkaneet seuraamaan jotain kohdetta ja saaneet sen seurauksesta seuraajia.
Twitterin käyttäjät lähettävät yli 400 miljoonan twiittejä päivittäin. Se luo valtavan suuret mahdollisuuteen liiketoiminnalle, miljoonat henkilöt mainostavat tai etsivät itselle asiakkaita tai potentiaalisia asiakkaita. Tämä tekee Twitter tilistä elintärkeän liiketoiminnalle, järjestää itselle Twitter-tili ja osata käyttää sitä tehokkaasti päivittäin.
Mutta entä jos sinä et ole tietoinen tai varma, tietäen tarkkaan miten tämä saadaan aikaan? Tässä esitän muutaman keinon, jolla sinun kokeilu/oppiminen/yritys voi käyttää twitteriä tehokkaammin, niin että se voi hyödyttää sinua sinun markkinointistrategioissasi.
- Aihe. Kysyä miksi haluan olla vuorovaikuttaja Twitter tilillä?
- Onko yritys idea?
- Onko harrastus?
- Onko taidetta?
- Haluatko myydä tavaraa välittäjänä?
- Mainostaa tuotteita?
- Onko sinulla paljon mielenkiintoista sisältöä mitä haluat jakaa?
- Haluatko mainostaa toisten yrityksille?
Kun yllä oleva lista kohteista joku on selvä itselle, sitten voi mennä eteenpäin seuraavasti:
Mika on tehokas twitter kaikille?
Luo ensin itselle twitter tili ja sitten lista
Twitter on valtava sosiaalinen verkosto alusta, jossa on yli 500 miljoonaa käyttäjää, joten se voi näyttää että on mahdotonta tietää mikä olisi liiketoiminnalle selkeä malli ka miten siellä pitäisi tehdä? kun he kirjautuvat Twitter – tilille.
Mutta on olemassa malli mikä selvittää tavan miten tulisi toimia, tekemällä sinun Twitter – tilisi helppohoitoisemmaksi, ja se on tekemällä twitterille listan.
Tämä tarkoittaa, että sinä menet seuraajaluettelosi läpi ja jakaa ne hyödyllisiin luokkiin, niin että sinä voit käyttää niitä tehokkaasti panemaan uutisia ja tietoa sinun liiketoiminnastasi ulos.
Sinä voit ryhmittää ne luokkiin kuten työtoverisi, tai ne asiakkaat, jotka ovat ostaneet yhden sinun tuotteistasi, potentiaalisista asiakkaista, tai jotain sellaista, muu, joka soveltaa sinun tilanteeseesi.
Valvo sinun kannattajiasi
Se on myös hyvä idea sinulle liiketoiminnan tietää mitä on menossa sinun kannattajiesi elämässä ja toiminnoissa. Sillä tavalla sinä olet käytettävissä kommentoimaan niiden twiittejä, niin myös hyvin mahdollisesti antaa apua ratkaista asioita, jotka putkahtavat esiin kun luet, mistä he puhuvat sinun yhtiöstä tai ehkä jopa sinun kilpailijoidesi suhteen.
Joihinkin työkaluihin tarkkailun helpottamista varten kuuluu HootSuite, Googlen ilmoitukset tai TweetDeck. Nämä kaikki työkalut ovat vapaita, ja annettu käyttäjille valvoa viestien virtoja pysyäkseen perillä siitä, miten asiat ovat. Sinä voit tehdä tämän etsimällä tiettyjä avainsanoja tai hash-tagsia #, jota sinä haluat seurata, jotka soveltavat sinun liiketoimintaasi. Sinun vain täytyy käyttää näitä arvokkaita työkaluja asentamalla asianmukaisia ilmoituksia, niin että niitä voidaan sinulle ilmoittaa.
Saata sinun kannattajasi osalliseksi keskusteluihin
Jos sinä haluat kytkeä asiakkaasi ja potentiaaliset asiakkaat, silloin muista saada sinun kannattajasi olleeksi osallisena sinun keskusteluissasi. Sinun tarvitsee tehdä twiittejä, jotka sinä lähetät arvokasta ja ajanmukaisesti niin että ne haluavat olla vuorovaikutuksessa sinun kanssasi ja puhua suuntauksesta tai uudesta tuotteesta, tai mitä tahansa se on mistä sinä haluat puhua.
Ole varma, että aihe on itse asiassa olennaista ja riittävän jännittävää oikeuttamaan keskustelun, ja tämä voi auttaa sinun yritystäsi kiinnittämään enemmän huomiota ja kasvattamaan sinun brändiä.
Käsitä sinun kannattajasi
Entäpä, jos saisimme sinun kannattajasi mainostamaan itse asiassa sinulle? Jos yhdellä sinun asiakkaistasi on video tai kuva itsestänsä käyttämässä sinun tuotettasi ja haluaa lähettää sen, silloin pyydä niitä selittämään sitä, jos se on hyvä juttu. Sinä tätä tietä voit, uudelleen twiitti, kuvansa tai video ja molemmat saavat ne tuntemaan erikoista ja hankkivat vähän vapaata mainontaa sinun tuotteisiisi tai palveluihin samanaikaisesti. Se on kaikille osapuolille suosiollinen, sinulle ja sinun asiakkaillesi, molemmat, voi voittaa sinulle joitakin uusia tulevia asiakkaita, jospa vaikkapa muuttuu valkokulon tapaan vyörymään eteenpäin vuorovaikutuksella.
Itse asiassa sinun liiketoimintasi voisi mennä askeleen eteenpäin ja saada aikaan kilpailun, jossa asiakkaat jättävät valokuvat tai videot päätettäväksenne, ja sinä annoit niiden äänestää, mitkä ovat parhaat. Se todella saa asioita toimimaan ja auttaa sinua kasvattamaan sinun brändiä. Sinä voit tarjota jonkinlaista ilmaista tuotetta tai palvelua voittajalle. Se on hyvin vaivan arvoinen!
Pane tutkimus uudesta tuotteesta ulos
Sinä voit myös käyttää twitteriä keinona selvittää, mitä sinun asiakkaasi pitävät yhdestä sinun uusista tuotteistasi tai palveluista panemalla linkin tutkimukseen. Sitten sinä saat nopealla tavalla paljon palautetta, että tarvitsi parannuksia tai muutoksia mitä sinä teet, ja voit käyttää sitä tekemään minkään. Se voisi johtaa muihin asioihin kuten oleminen keskusteluja tuotteista ja saisi niiden mielipiteet asioista sinä voit tehdä tyydyttääkseen asiakkaasi tarpeet.
Pidä hauskaa lomien aikana
Anna sinun kannattajiesi tietää, että sinun yrityksesi haluaa esitellä ylpeän rohkeasti sen loma hengen lähettämällä lomaan liittyviä twiittejä lomilla. Riippumatta siitä, mikä loma se on, sinä voit tehdä pienen videon liikemiestesi kanssa toivomalla asiakkaitasi hauskaa joulua, tai onnellinen kesän Heinäkuu, Joulukuu tai muuta sellaista. Se tulee varmasti saamaan joitakin hyviä reaktioita sinun asiakkailtasi ja kipinöimään hyvää henkeä sinun brändiä varten. Seuraajat rakastavat sekaantua lomatoimintojen kanssa, ja on pääasiallinen aika edistää kauppaa tai uutta tuotetta.
Niinpä ymmärrä vihje, ja muista oppia käyttämään twitteriä tehokkaasti, joten sinun yrityksesi jatkaa kasvamista ja menestymistä seuraamalla yllämainittuja ehdotuksia.
Kiitos vierailusta wwwKirjoitusVinkki.FI verkkosivulla, jos Twitter aihe kiinnostaa sinua niin sitten lue myös edellinen kirjotus twitter aiheesta tästä lenkistä. Internet – Markkinointi Twitterin Kautta.
Blogikoulu
Blogikoulu verkkosivut löytyy seuraavasta lenkistä. Blogi koulu opastaa ja ohjaa alussa aloittajan alkamaan oikein, ottane huomiion tärkeät asiat että sa itselle mahdollisen hyvät onnistumisen mahdollisuudet. Usein onnistumisen este on se ettei osaa onnistua, se vaatii ohjausta ja oppimista. Katso seuraava lenkki.